W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Załącznik do Zarządzenia Nr 4/2016 Dyrektora Naczelnego i Artystycznego Teatru Wybrzeże z dnia 1 sierpnia 2016 roku

XML

Treść

Schemat przyjmowania skarg i wniosków 

Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków w Teatru Wybrzeże odbywa się zgodnie z przepisami:

· Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2000 Nr 98, poz. 1071 z poźn. zm.),

· Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).

· Zarządzenia Nr 4/2016 Dyrektora Naczelnego i Artystycznego z dnia 1 sierpnia  2016r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Teatrze Wybrzeże
 

                                                           § 1
 
1.Organem właściwym w sprawach rozstrzygania skarg i wniosków jest Dyrektor Naczelny i Artystyczny Teatru Wybrzeże

2.Skargi i wnioski można zgłaszać drogą elektroniczną na adres sekretariat@teatrwybrzeze.pl

3.Dyrektor przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków związanych z działalnością Teatru Wybrzeże w Gdańsku po wcześniejszym osobistym lub telefonicznym uzgodnieniu terminu przyjęcia. 

     

                                                         § 2

1. Przyjmowaniem, ewidencjonowaniem i rozpatrywaniem skarg i wniosków zajmuje się Kierownik działu Promocji i Marketingu.

2.Upoważnia się następujących pracowników Teatru Wybrzeże:

1) Kierownika Działu Promocji i Marketingu,

2) Pracownicy Działu Promocji i Marketingu do przyjmowania klientów      Teatru w sprawach skarg i wniosków oraz sporządzania protokołów ustnego przyjęcia skargi lub wniosku i przekazywania protokołów do akt.

 

                                                      § 3

1. Z ustnego przyjęcia skargi lub wniosku, zgodnie z § 2 pkt 2, sporządzany jest protokół.

2. Wzór protokołu ustnego przyjęcia skargi lub wniosku określa zał. Nr 1 do niniejszego Schematu.

 

                                                      § 4

Skargi i wnioski, które wpłynęły do Teatru inną drogą są drukowane, rozpatrywane i archiwizowane w kolejności chronologicznej.

 

                                                      § 5

Na tablicy ogłoszeń zostanie umieszczona informacja o godzinach przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków, a także pracownikach przyjmujących i ewidencjonujących wnioski.