Zarządzenie nr 32/2023 Dyrektora Naczelnego i Artystycznego Teatru Wybrzeże z dnia 29 grudnia 2023 roku
XMLTreść
Regulamin przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Teatrze Wybrzeże
Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków w Teatru Wybrzeże odbywa się zgodnie z przepisami:
· Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2023.775 t.j. z dnia 2023.04.25),
· Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.2002.5.46 z dnia 2002.01.22),
· Zarządzenia nr 32/2023 Dyrektora Naczelnego i Artystycznego z dnia 29 grudnia 2023 r.
§ 1
1.Organem właściwym w sprawach rozstrzygania skarg i wniosków jest Dyrektor Naczelny i Artystyczny Teatru Wybrzeże.
2.Skargi i wnioski można zgłaszać w formie pisemnej na adres siedziby Teatru Wybrzeże oraz drogą elektroniczną na adres sekretariat@teatrwybrzeze.pl , poza tym ustnie, zgodnie z ust. 3.
3.Upoważnia się następujących pracowników Teatru Wybrzeże:
a) Kierownika Działu Komunikacji i Edukacji,
b) Pracowników Działu Komunikacji i Edukacji
do przyjmowania interesantów w sprawach skarg i wniosków oraz sporządzania protokołów ustnego przyjęcia skargi lub wniosku i przekazywania protokołów do akt.
4.Niezależnie od powyższych postanowień interesantów w sprawach skarg i wniosków związanych z działalnością Teatru Wybrzeże w Gdańsku przyjmuje bezpośrednio Dyrektor Naczelny i Artystyczny Teatru Wyrzeże, po wcześniejszym osobistym lub telefonicznym uzgodnieniu terminu przyjęcia.
§ 2
1. Z ustnego przyjęcia skargi lub wniosku, zgodnie z § 1 ust. 3, sporządzany jest protokół.
2. Wzór protokołu ustnego przyjęcia skargi lub wniosku określa załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
§ 3
1. Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków oraz przygotowanie odpowiedzi na nie odpowiedzialny jest Kierownik Działu Komunikacji i Edukacji.
2. Skargi i wnioski są rozpatrywane i archiwizowane w kolejności chronologicznej.
3. Skargi i wnioski które wpłynęły drogą elektroniczną są drukowane i archiwizowane wraz z pozostałymi.
4. Na tablicy ogłoszeń jest umieszczona informacja o godzinach przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków.
Załącznik nr 1 do Regulamin przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
PROTOKÓŁ USTNEGO PRZYJĘCIA SKARGI/WNIOSKU
W dniu ..........
w Teatrze Wybrzeże
Pan/Pani
…………………………………………………………………………………………
dane kontaktowe: …………………………………………………………………….
wnosi ustnie do protokołu następującą skargę/wniosek:
...........................................................................................................................
Wnoszący załącza do protokołu następujące załączniki.
1. ...............................................................................................................
Protokół niniejszy został odczytany i podpisany,
Protokół sporządził:
.......................................................... ................................
(imię i nazwisko i stanowisko służbowe) (podpis wnoszącego)